sobota, 30 sierpnia 2014

134. Nowe ulubione pancakes



Awokado-dynia-daktyle pancakes owsiano- kokosowe z mieloną wanilią podane z musem brzoskwiniowym i masłem z nerkowców

*zmielone płatki owsiane, mąka kokosowa, zblendowane świeże daktyle z awokado i puree z pieczonej dyni  


Nigdzie niespisana lista moich ulubionych placków z podziałem na rozmaite kategorie niebezpiecznie się wydłuża. Niemniej te naprawdę były wyjątkowe. Smak zaskakujący. Już po zblendowaniu awokado z dynią i świeżymi daktylami wiedziałam, że będą dobre. Okazały się znakomite.Od dzisiaj ulubione. Pewnie do kolejnych ulubionych. ;)

8 komentarzy:

  1. takie miksu nie próbowałam! zaskakujące placuszki i pewnie zaskakująco smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam z tymi ulubieńcami, że ulubione są, ale do czasu aż inne nie zajmą ich miejsca :) To połączenie mnie zaintrygowało, i dynia, i awokado w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w dyniowych można się zakochać :> i to na amen!

    OdpowiedzUsuń
  4. wysokie wieże najlepsze :)
    jako zdeklarowany plackożerca muszę wypróbować to trio razem w plackach!

    OdpowiedzUsuń
  5. dynia i awkodo - w zyciu bym nie pomyslala, zeby połączyć! :D

    OdpowiedzUsuń