środa, 6 sierpnia 2014

112. Awokado brownie pancakes

Awokado brownie pancakes owsiano- kokosowe z ziarnem kakaowca, podane z truskawkami i surowymi pistacjami





* ze zmielonych płatków owsianych i mąki kokosowej

Uwielbiam je.

Druga połowa awokado i pan stojący gdzieś na uboczu tyko z truskawkami i brzoskwiniami z własnej działki za całkiem przyzwoitą cenę. Nie mogło być innego śniadania.
Wczorajsze awokado brownie miało swój debiut, za to te placki to dla mnie klasyk. Mało tego, najlepszy klasyk. Ulubione z truskawkami. Swoją drogą awokado, truskawki i kakaowiec to taki mój mały fetysz. 
Najgrubsze placki świata dzisiaj z dodatkiem mąki kokosowej, która sprawiła, że były chyba jeszcze bardziej pulchne.
Superfood pancakes, przepyszne i zdrowe. 

10 komentarzy:

  1. Pyszności! Powinnam dokupić mąkę kokosową i truskawki, a ty powinnaś rozważyć dodawanie przepisów : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kogoś zainteresuje przepis na dane śniadanie, zawsze chętnie podam :)

      Usuń
  2. Za truskawki teraz to bym duszę oddała

    OdpowiedzUsuń
  3. to właśnie przez nie polubiłam awokado! są świetne pod każdym względem (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, nie kuś nawet tymi truskawkami! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z moich ulubionych placków!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to już od paru tygodni nie ma już truskawek <3 Niesamowity, mocny kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawy ? Podziel się , proszę <3
    A placki z mąki kokosowej właśnie uwielbiam za to że są takie grubiutkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Awokado, truskawki, kakaowiec, pancakes, mąka kokosowa, aż mi się w głowie zakręciło tyle wspaniałości ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłas mi na nie ochoty, więc dzis rano zaserwuje sobie podobne!

    OdpowiedzUsuń