środa, 13 sierpnia 2014

119. Jeżynowe pancakes z kardamonem i pistacjami


Kakaowo- kardamonowe placki owsiane na maślance z jeżynami, ziarnem kakaowca i surowymi pistacjami podane z twarożkiem i miodem rzepakowym

* zmielone płatki owsiane, ziarna kardamonu+ mielony kardamon 


Skąpane w miodzie, mocno kakaowe. Pełne jeżyn i pistacji. Przedobre. Dużo placków i dużo owsa u mnie ostatnio. Polubiłam poranne bawienie się z patelnią i finezje z tworzeniem coraz to smaczniejszych pancakes. Swoją drogą nie używam mąki pszennej pełnoziarnistej/ żytniej, tak więc na blogu zdecydowanie będą dominowały placki owsiane, orkiszowe, gryczane czy jaglane. Młynek do kawy cierpi, ale cóż poradzę, że takie smakują mi najbardziej. 

7 komentarzy:

  1. Wyglądają na pysznie-mocno kakaowe :) Też jestem wielbicielką placków i różnych ich kombinacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, uwielbiam Twoje placki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie smaków i jakie piękne te placki! Obserwuję Twojego bloga od dłuższego czasu, jesteś niesamowitą inspiracją. Jak dla mnie robisz niekwestionowanie najlepsze kremy i pancakes w blogosferze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio plackowo u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez kako jest takie ciemniutkie? Kurcze muszę spróbować :DA tymczasem jazda do http://www.roadamerican.pl/

    OdpowiedzUsuń