sobota, 16 sierpnia 2014

122. Szarlotkowe pancakes + współpraca

Jabłkowo-cynamonowe placki owsiane na jogurcie greckim z mieszanką ziaren "Cynamonowy raj" podane z miodem, musem jabłkowym, twarożkiem i cynamonem

* zmielone płatki owsiane, starte jabłko, świeżo utarty cynamon





Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą Ziarenkowo. Otrzymałam cztery produkty:
- Cynamonowy raj (Prażony słonecznik, sezam, orzechy arachidowe, cynamon, kardamon, goździki) 
- Słoneczne Pola (Prażony słonecznik, sezam, siemię lniane) 
- Euforia (Prażony słonecznik, konopia siewna, pestki dyni)
- Piekło- Niebo (Prażony słonecznik, sezam, siemię lniane, chili, pietruszka, czosnek)



W najbliższym czasie ziarenka będą gościć na blogu i z pewnością zasypią niejedno śniadanie.

Dziś na pierwszy ogień poszedł "Cynamonowy raj". Gdy otrzymałam paczkę, nie mogłam powstrzymać się przed otwarciem właśnie tej mieszanki. Pierwsze co poczułam, to bardzo intensywny aromat cynamonu i orzechów arachidowych. Nie musiałam długo myśleć nad śniadaniem.
Zamarzyła mi się szarlotka.
Sięgnęłam po minimalizm i jedno z najbardziej cenionych przeze mnie połączeń: dużo jabłek, dużo cynamonu, orzechy i miód. Wyciągnęłam patelnię i wyczarowałam placki tygodnia. Nie przesadzam. Pulchne, grube, mocno jabłkowe, smakowały jak bardzo dobra szarlotka. Chrupiące ziarenka wpasowały się idealnie oraz nadały plackom lekko korzennego aromatu. A do uzyskania jeszcze większej "jabłkowości" udusiłam dwie malutkie papierówki z cynamonem na mus. Naprawdę, przepyszne.

7 komentarzy:

  1. Ostatnio dużo placków u ciebie i bardzo mi się to podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu prezentujesz placki tak, że można dostać ślinotoku :3 Doskonałe, jabłkowo- cynamonowe w miodzie, raj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne placki a do tego jabłko i cynamon, niebo w gebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają idealnie :)
    Moje ukochane połączenia!
    I też czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję pysznej współpracy!
    pancakes jak zwykle zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń