czwartek, 21 sierpnia 2014

127. Bananowe gofry

Bananowo- cynamonowe gofry owsiane z masłem z orzechów nerkowca, ricottą, miodem, malinami, borówkami i jeżynami 

*zmielone płatki owsiane + w całości; świeżo utarta kora cynamonu


Sięgam po letnie owoce i nadrabiam gofrowe zaległości, gdyż mogłabym zliczyć na palcach jednej dłoni ilość przyrządzonych przeze mnie gofrów w te wakacje. Wstyd.
Większość na wytrawnie, bo takie preferuję, a już w szczególności z rukolą, orzechami włoskimi, camembertem/ rokpolem i miodem. Niebo, one nie mają konkurenta.

No, chyba że właśnie bananowe, owsiane, koniecznie ze sporą dozą cynamonu. Ach ten dreszczyk emocji, gdy nigdy nie wiadomo, czy wyjdą z gofrownicy całe i zdrowe.
A wyszły! Idealnie chrupiące i puszyste w środku.

Dzisiaj dogodziłam sobie w tylu wariantach, że aż trudno mi powiedzieć, który najlepszy.
Z ulubionym masłem z nerkowców i owocami, z samym masłem, z masłem i miodem, z ricottą, miodem i owocami... no i jedno serduszko zjedzone solo tuż po wyjęciu z gofrownicy.

5 komentarzy:

  1. Właśnie takie bananowe chcę jak najszybciej zrobić! Wyglądają tak apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! I jeszcze ten kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja dawno nie jadłam gofrów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pysznych dodatków. Gofry same w sobie pyszne,a do tego tyle cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne śniadanie! Wszystkie kombinacje musiały zachwycać smakiem :)

    OdpowiedzUsuń