środa, 24 września 2014

157. Cytryna, figi i masło z nerkowców

Cytrynowo- kardamonowe placki jaglane ze świeżymi figami podane z serkiem bieluch, figami, miodem i masłem z orzechów nerkowca 

* ze zmielonej kaszy jaglanej + ziarna kardamonu 




Sezon figowy to absolutnie MÓJ sezon. Ostatnio codziennie na śniadanie, a w ciągu dnia zjadam co najmniej jeszcze jedną sztukę solo przegryzaną surowymi pistacjami lub orzechami brazylijskimi. 

Pomimo, że mam kilka żelaznych figowych połączeń, codziennie tworzę nowe i odnoszę wrażenie, że coraz lepsze. 
Po kilku ostatnich postach chyba łatwo można zauważyć, że bardzo polubiłam figi w plackach. Dzisiaj z cytryną, kardamonem oraz królem maseł orzechowych- naturalnym z nerkowców. Wczoraj dotarły do mnie cztery sztuki (!) poniższego słoiczka szczęścia 





8 komentarzy:

  1. Piękne i pięknie opromienione słońcem. :)
    Też codziennie figi wcinam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd jest to masło, jeżeli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    Pozdrawiam
    __________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęście ukryte w małym słoiczku, tak bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AŻ cztery dostałaś?!
    podam Ci adres i możesz mi choć jeden sloik wyslac :D

    OdpowiedzUsuń