wtorek, 23 września 2014

156. Daktylowe pancakes z figami + kontynuacja współpracy ze Skworcu

Sezamowe bananowo- daktylowe placki owsiane ze świeżymi figami i mieloną wanilią podane z sosem z suszonych daktyli i tahini, figami i serkiem naturalnym bieluch   

* zmielone płatki owsiane + mąka sezamowa 






Placki same w sobie PRZE PYSZ NE, a maczane w daktylowo- sezamowym sosie, czysta poezja.






Kilka dni temu w ramach współpracy, ponownie otrzymałam paczkę od firmy Skworcu, a w niej:

- Suszone daktyle
- Cieciorka
- Miechunka suszona Złote Jagody Inków 
- Migdały blanszowane 
- Cynamon cejloński
- Zielona herbata Zielone Wzgórza 

Kontakt z Panem Markiem jak zwykle bez zarzutu, a dostawa w tempie ekspresowym. Chyba nie muszę pisać, jak bardzo ucieszyła mnie zawartość paczki, wszystkie otrzymane produkty od dawna mają zastosowanie w mojej kuchni. Dziś wypróbowałam daktyle i co tu dużo mówić, są naprawę wysokiej jakości, idealnie "mięsiste" i nieprzesuszone na wiór, a takie często można spotkać w sklepach. Bardzo polecam. 

8 komentarzy:

  1. powinnaś koniecznie utworzyć zakładkę z przepisami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! czekam na taką zakładkę :)
      Skworcu to jeden z moich ulubionych sklepów :)

      Usuń
  2. Placuszki bez zarzutów *.*
    Skworcu to wspaniała firma! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu wypróbować sos tahini-miód bądź tahini-daktyle! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepiękne pancakes :)
    Zapraszam też do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialas rewelacyjny pomysl na sos! :3

    OdpowiedzUsuń