niedziela, 6 lipca 2014

82. Rozpoczynam prawdziwy sezon truskawkowy

Mix płatków (owsiane, orkiszowe, gryczane) i truskawki z domowym, zimnym mlekiem waniliowym i miodem rzepakowym




Zgadza się. Gdy dla większości sezon chyli się ku końcowi, ja mogę cieszyć się dziennie dwoma pokaźnymi wiadrami działkowych truskawek. 
A na najbliższe tygodnie nie widać końca. Pomroziłam ich już tak dużo, że nic innego nie jest w stanie zmieścić się w zamrażalce.

Są tak słodkie, tak prawdziwe, że celebruję je w najprostszy możliwy sposób.
Zalewam domowym, zimnym mlekiem waniliowym i podaję ze świeżym miodem rzepakowym z zaprzyjaźnionej pasieki. Bez kombinowania, bez przesadyzmu, one tego nie lubią!

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, w tym przypadku więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Działkowe truskawki budzą we mnie zazdrość! Przepyszne muszą być... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę inni kończą sezon a ty rozpoczynasz :D bardzo dobrze :) Ja też nie mam zamiaru tak szybko żegnać się z truskawkami :) Podane w wspaniały sposób :) Prostota wygrywa ! :)

    OdpowiedzUsuń