środa, 16 kwietnia 2014

28. Lawendowy krem ricotta- quinoa


Lawendowy krem z ricotty i kaszy quinoa z miodem podany z borówkami i surowymi pistacjami 



Pytania od Natalie: 


1. Pada deszcz. Co wtedy robisz?
Och, gdybym tak mogła dostosować swój plan dnia i obowiązki do pogody...
Niezależnie od warunków atmosferycznych- wolny czas zawsze poświęcam na trening (interwały w domu; siłownia).
2.Marchew i groszek czy Feta i brokuły?
Szczerze mówiąc, żaden z tych zestawów jakoś specjalnie do mnie nie trafia. Najlepiej marchew solo lub z hummusem, groszek z koperkiem na pesto, feta ze szpinakiem, a brokuł z masłem orzechowym lub sosem sojowym.
3.Jakie egzotyczne owoce już jadłaś/eś?
 Nie będę wymieniać, bo i tak jakieś pominę. Napiszę tylko, że długo próbowałam oswoić się z liczi. Bezskutecznie. Za każdym razem odnoszę wrażenie, jakbym jadła do bólu słodką zapachową świeczkę.
4.Wymień 3 blogi śniadaniowe, które najchętniej odwiedzasz
Nie sposób wybrać.
5.Wymień 3 blogi kulinarne, które najchętniej odwiedzasz
Jadłonomia, niezawodna Kwestia Smaku. 
6.Codzienna czynność, którą robię, to...
Śniadanie, trening- zawsze.
7.Kolor w, którym najczęściej chodzę ubrana/ny to?
Biel
8.Imię, które wybrałabym/bym dla dziecka to?
Na pewno takie, którego nie musiałoby się później wstydzić. ;)
9.Masz chłopaka/dziewczynę?
10.Kolekcjonujesz coś?
Wielkie pokłady zeszytów i notatek od początku studiów, bo "a nuż się jeszcze przydadzą"...
Już nie wspomnę o zakurzonych kartonach książek za czasów licealnych czy nawet gimnazjalnych, które zagracają połowę piwnicy.
11.Na co masz teraz ochotę?
Po takim śniadaniu- wszystkie moje zachcianki na chwilę obecną zostały zaspokojone. 

3 komentarze:

  1. hmmm...z komosy nigdy nie robiłam kremu, jakoś jej smak mnie nie zaskoczył, także gdzieś w kąt szafki poszła. jednak myślę, że taka wersja totalnie zmieni moje zdanie :)
    o tak - szpinak i feta, masło i brokuły <3 wiesz co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę takie kremowe śniadania muszą być boskie!
    Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śniadanie faktycznie pierwsza klasa (nawet podobne miałam w planach), a te blogi to podobne mamy ,,w ulubionych" :)
    co do codziennego trenignu- przerwy czasem trzeba robić! D:

    OdpowiedzUsuń