środa, 2 kwietnia 2014

14.

Jabłko i borówki pod owsiano-kokosową kruszonką

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy takiego śniadanka nie jadłam. Ale zjem na pewno, bo kusząco się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza kruszonka czy na cieście, czy tylko z owocami ! :) muszę sobie znowu kiedyś crumble zrobić, bo kusisz tym śniadaniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to jest niesamowite! ;) Mnie niestety kruszonka zawsze się przypala :(
    Bardzo podobają mi się Twoje inspiracje! Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie jadłam owoców pod kruszonką. Narobiłaś mi ochoty teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniał mi się mój nieudany eksperyment z crumble... Muszę dać mu kolejną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co pod kruszonką jest pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z dziewczynami - wszystko co z kruszonką jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń