poniedziałek, 12 maja 2014

50. Waniliowo- nerkowcowy krem


Waniliowo- nerkowcowy* krem z ricotty i kaszy jaglanej z miodem podany z truskawkami i ziarnem kakaowca 

*Kasza gotowana na mleku z ziarenkami z laski wanilii, rozciętą laską oraz łyżeczką mielonej wanilii.
Zblendowana z ricottą oraz solidną łyżką masła z nerkowców






Znowu krem i kolejne pół opakowania ricotty na śniadanie. 
Nie wiem, czy ten był bardziej waniliowy czy nerkowcowy... zdecydowanie zasługuje na miano najlepszego (chociaż pewnie do czasu ;) ).

6 komentarzy:

  1. Wyobrażam sobie. Aksamit ricotty i smak nerkowców - musiało się udać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kremy to ja uwielbiam i często jadam, a z tym masłem to w ogóle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ricotta wszystko tworzy ,,najlepszym"- to moje zdanie ;)
    a laski wanilii zazdroszczę. moja skończyła się dawno temu, a od czasu jak tej prawdziwej spróbowałam- nie umiem wrócić do ,,olejków aromatyzowanych"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj to chyba jednak zasługa masła z nerkowców ;)
      Te wszelkie aromaty to jedno wielkie nieporozumienie, dawno pozbylam się tego z kuchni.
      Warto zaopatrzyć się w mieloną wanilię, jest bardzo wydajna. Opakowanie ma 50 g. :)

      Usuń
  4. Ostatnio też sobie taki krem z ricottą zafundowałam. Pyszności! Muszę spróbować z dodatkiem nerkowców tym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powoli się wczytywałam w skład i stwierdzam, że musiało być dobre! Czas kupić ricottę : )

    OdpowiedzUsuń