środa, 11 czerwca 2014

72. Kokosowo- sezamowy mrożony krem

Zmrożony krem daktylowy kokosowo- sezamowy z ricotty i kaszy jaglanej z wanilią podany z truskawkami i płatkami kokosa

* z mąką kokosową, sezamową i tahini




Nigdy nie robię corocznych podsumowań,
ani nowych postanowień, których jakoby kurczowo będę się trzymać.
Nie warto.
Czy coś się zmieniło? A najważniejsze: Czy ja się zmieniłam?
Na pierwsze pytanie odpowiedź mam jasną. Śmiało mogę stwierdzić, że wywróciłam swoje letargiczne niegdyś życie do góry nogami. 
Chyba nie jestem "typową" studentką.
Kierownik działu w niemałej firmie, studia w dwóch trybach z corocznym stypendium. Sukces? Chyba tak.
Ale to, co najbliższe dla mojego serca: Gdzieś po krętej drodze odnalazłam swoją pasję.
Pasję, która rozsadza od wnętrza. Noc może nie istnieć. A sen jest dla mnie najgorsz czynnością, czy też raczej bezczynnością. Z buzującą adrenaliną w żyłach czekam na poranek. Aż będę mogła wstać o świcie i pognać na kolejny trening. Pojechać na kolejny kurs. Przedstawić kolejny projekt. Pomóc kolejnej osobie, już nie tylko sobie. Przesłanki treningowe zostały mocno zmienione.
Trener personalny to mój priorytet i wiem, że cel ten osiągnę.
Kiedyś tego nie czułam, nie czułam takiego szczęścia płynącego z życia. Nie miałam pojęcia, że życie może być takie fajne.

Tylko potrzeba odwagi. 

Drugie pytanie pozostawiam bez odpowiedzi. Z wewnętrzną refleksją.

22. Całkiem ładna liczba.
Nie było śniadaniowego tortu. 
Za to najlepszy jaglany krem. Nie ma lepszego, niż ten z ricottą.
Nie szczędziłam mąki kokosowej, tak więc wyszła obłędnie smaczna, daktylowa kokosanka. Z sezamowym akcentem. 
Wsparta (sporym) doświadczeniem stwierdzam, że pozostawiony na noc w lodówce... traci na smaku. Kremy na bazie ricotty najlepiej zrobić na świeżo, acz koniecznie schłodzić. 
Ja szczerze polecam włożyć go przed podaniem na 20-30 minut do zamrażalki.Wtedy jest wyborny. 

2 komentarze:

  1. Chyba nie ma czegoś takiego jak "typowa" studentka.
    Wyobrażam sobie smak tego kremu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem musiał być genialny! aż zaczynam rozmyślać... jak tu najszybciej zdobyć daktyle :)

    OdpowiedzUsuń