wtorek, 10 czerwca 2014

71. + naleśniki

Mrożony koktajl truskawkowo- daktylowy; truskawki, brzoskwinia ciasteczkowa 

owocowy raj.




Zapieczone gryczano- orkiszowe naleśniki ze szpinakiem, ricottą i kurczakiem
* ze zmielonej kaszy gryczanej niepalonej i płatków orkiszowych

Nigdy nie należałam do zagorzałych naleśnikowych fanów. Jeżeli już w ogóle chwytam za patelnię, aby je zrobić... są to zawsze te. 
Koniecznie na wytrawnie.
Przesiąknięte gryką, zapieczone, z chrupiącymi brzegami. W klasycznym wydaniu szpinak- ricotta, z dodatkiem kurczaka.
Po prostu, ulubiona prostota.

3 komentarze:

  1. Pyszne! Ja zdecydowanie jestem fanką naleśników i to w wersji słodkiej raczej, ale na takie (zwłaszcza w porze) obiadowej na pewno bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naleśniki ze szpinakiem i ricottą uwielbiam! zrobię takie chyba w sobotę, jak nie szybciej :) a śniadanie wiadomo - nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki?! Jestem jak najbardziej na tak! Wieki nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń